الاثنين، ١٣ أغسطس ٢٠٠٧

عايز اتعلم






لو سألتنى امبارح .. عن الحاجات السهلة اللى ممكن تتعمل فى الحياة ..
ممكن اقولك حاجات كتير اوى ..
من ضمنها انك تسوق عربية ..
لو سألتنى نفس السؤال ده تانى النهاردة ..
صعب اوى انى اجيب سيرة العربية ..
:D
من فترة و طلعت فى دماغى اوى انى اتعلم السواقة ..
حقيقى .. كنت شايف الموضوع ايزى موزو ..
و كأنى بسوق عجلة ..
:D
رحت لمكان عشان اتعلم .. خدت معاد النهاردة أول حصة ..
طبعا العربية كانت
Manual
و كمان 128 حالتها صعبة شوية
:(
و عربيتنا اوتوماتيك .. يعنى من الاخر .. ماليش فى الفتيس و الدبرياج و الحاجات دى ..

بس عادى ..
كان شعورى قبل ما اروح .. انى رايح افتح عكا ..
و الراجل حيقابلنى و يدينى مفتاح المدينة ...
:D


بس للاسف .. طلعت معلوماتى عن المنيوال .. ضعيفة جداا ..
و انا من النوع اللى مبعرفشى اعمل حاجة و حد يكلمنى و انا بعملها ..
فطبعا الراجل بيكلمنى و يوقلى كذا .. و انا مركز انى مخبطشى فى حد ...
فالراجل حس انى مبسمعشى ..
:D
بس الحمد لله عدى اول يوم بدون خساير فى الارواح ..
ادعولى ان ربنا يسترها معايا ..
يا رب ..
اهم حاجة .. انى مخبطشى حد ..


يا رب ..

هناك ٩ تعليقات:

7amza يقول...

ياراااجل
سر يا حاسومي
ولا تتردد

انه اليوم المشهود الذي تنتظره هيئة المرور

D:
وتنتظره هي شوارع مدينة الجيزة ليسير على ظهرها ويخبط في خلق الله


مبرووووك يا معلم

hasomi يقول...

:D

ســـارة يقول...

مبروك السواقة يا فندم

hasomi يقول...

الله يبارك فى حضرتك ..

بس انا لسه بتعلم ..

ويارب الموضوع يعدى على خير ..
دعوات حضرتك

:D

resonance يقول...

مبروك بدا التعلم

و مشروع الالف ميل يبدا بخطوة

على فكرة الموضوع مش صعب

بس عاوز تمرين

ربنا يوفق حضرتك

hasomi يقول...

اميين يا رب ..

المجاهدة يقول...

:d

والله تعليم السواقة لذيذ
و السواقة نفسها ممتعة

يعني بالنسبة لي كانت بتطلع اي توتر جوايا
بالنسبة لكتييير تانيين اعرفهم كانت بتزود التوتر جواهم :d

حضرتك فعلأً ركز انك ماتخبطش حد :d
في نفس الوقت حضرتك حاول تستفيد من اياً كان الشخص اللي بيعلمك.. لأنه اكيد عنده خبره
فيه منهم بيبقو اي كلام و واخدين الشارع بلطجة :d

و فيه منهم بيبقى فعلأً محترمين و محترفين و بيعلموا صح

حضرتك حاول تستفيد من الحالتين :)




صحيح بالنسبة ان العربية 128 مانيول و العربية عندكم اتوماتكي

احسنلك فعلأً تتعلم على مانيول و بعديها تقلب اتوماتيك هتبقى سهلة جدا بالنسبة لك
بس الاوحش انك تتعلم اوتوماتيك ... عمرك ما هتعرف تسوق ماينويل كويس
ف ده كويس اللي حضرتك بتعمله :)

اهي حتى لو خبطت تعرف تستحمل :d

moslem_fm يقول...

مبروووووووك

وربنا يكرمك ويوفقك
وتسوق الطائرة

hasomi يقول...

@ المجاهدة ..

الحمد لله الموضوع بقى كويس ..

بس انا بقى من الناس اللى بتستريح ..

ده على اساس انى كنت بسوق عجل ...:D

@ moslem _fm

انا حابتدى موضوع الطيارة ده قريبا .. ان شاء الله ..

انتظرونا ...:D