الأربعاء، ١٥ أغسطس ٢٠٠٧

مفاجأة مش ظريفة ..:(


الحمد لله .. مرت 3 حصص بسلام و بهدوء ..

و الاهم .. انهم بلا خسائر ..:D

صحيح .. حصلت مواقف .. لا داعى لذكرها .. كان الراجل غالبا كده حيتشل منى :)

بس مش مشكلة كل ده ..

فى المرة الاولى .. و احنا سايقين .. كان بيسألنى عن انا فين .. يعنى شغال ايه ..

و طبعا انا مش ناقص حد يسألنى اسئلة مالهاش لازمة دلوقتى و انا بسوق ..

فرديت عليه بسرعة ..

" لا .. دا انا لسه طالب فى تالتة صيدلة "

" بس انا بتدرب فى صيدلية "

فضحك ضحكة كده ..

وانا نفضّتله ..و ركزت فى السواقة ..:D

المهم النهاردة .. و انا فى امان اللة .. لقيته قالى .. يعنى مجبتليش الدوا ولا حاجة ..

قلتله ..

" انت مقولتش انت عايز ايه اساسن "

قالى انا عايز ******

مش عارف .. حسيت ان الدوا ده .. من الاخر كده تبع الجدول ..

جدول الادوية المخدرة ..

و قولت فى سرى .." ييييية .. شكله كده حيشتغلى فى دور عم الشمام

بعد ما الحمد لله خلصت و مشيت
و انا راجع وكأنى راجع بعد معركة منتصر .. ..:)
قلت اسأل الدكتور اللى معايا فى الصيدلية .. اذا كان الدوا ده تبع الجدول ولا لأ..
و للاسف كالمتوقع طلع تبع الجدول ..
و انا دلوقتى اتزنقت ...
يا ترى ايه انسب وسيلة .. انى افهمه انى زى ما تقولوا كده هارشة ...:D
لأنى طبعا مش حديلة حاجة ..
و الموضوع كله .. ناقصلى حصة واحدة .. و خلاص ..
بس لسه بدرى عليها ..
فى الاسبوع الجاى ..
ربنا يستر



هناك ٧ تعليقات:

7amza يقول...

قوله انا سألتلك عليه ولقيته مش مصرح بيه يتباع في السوق


ميه مسا يا معلم

الزهراء يقول...

طب ماهو هوه ممكن يكون بيسأل كدا عايز يعرف حضرتك هتعمل ايه ؟

هتديهوله ولا لا ؟؟!!!!

يعني احتمال يكون هوا مش بيشرب اساسا ً

بس ممكن حضرتك تقول له زي ما قال دكتور حمزة ان حضرتك سألت علي الدوا لقيته مش مصرح بيه

--------------------

بس حضرتك مكتبتش اسم الدوا ليه ؟؟
كنت عايزة اعرف اسمه
هههههههههه

7amza يقول...

tramax
tramadol
D:

الزهراء يقول...

:D:D:D:D

دا اسمه فعلا ؟؟!!!
طيب تمام

هانزل الصيديلة اشترييه اهو

بس بيعمل مفعول ولا زي الحاجات التانية اللي الواحد بياخدها ومش بتعمل حاجة :D:D:D

hasomi يقول...

@ 7amza:

انا قررت انى اقوله .. و انا عامل فيها عبيط ..

" معلشى اصل الدكتور قالى مينفعشى عشان ده تبع الجدول "

:D

@الزهراء :

اهلن بحضرتك .. حضرتك دايما بتنوريها ..:)

من خال مناقشاتى مع الدكتور بتاع الصيدليه ..

اتضح ان الدوا ده ليه استخدامات اخرى ..

هو بيخلى الواحد يحس بالفرح .. دا غير مش بيخليه يحس بالالام ..

و اغراض اخرى :D

الدوا ده من الادوية اللى بتعالج الاكتئاب ..

وهو واحد من الاتنين اللى حمزة قالهم ..

tremadol

:D

FloNa يقول...

:D

الي بيحصل في السواقة ده حاجات عجيبة بجد

بس حتلاقيها متعة اوي

انا كنت بتدرب على 128 بس خليتهم يغيروها لهيونداي :D

وبرضه قابلت حاجات وحشة اوي كان مرة واحد اتقدملي من اول حصة سواقة !!

من ساعتها سبت الشركة ووقفت يعني :D

حاول متديهمش ريق حلو اوي يعني تعامل معاهم شغل وبس بدل ما ياخدوا عليك يغلبوك :)

hasomi يقول...

@ flona :
هسونداى مرة واحدة .. :D

اه لو اروح بكرة و الاقى مرسيدس مستنيانى ..
طموووووح انا اوى ..

:D

نورتى المدونة يا فندم ..:)