الاثنين، ١٣ أغسطس ٢٠٠٧

بين الأبيض والأسود هناك الكثير والكثير


أقصد بالعنوان ده إنه مفيش إنسان ربنا خلقه مطلق

يعني مفيش الكويس المطلق

ومفيش الوحش المطلق

ده ملهوش دعوة بالمفعول المطلق خلوا بالكو

D:


كل منا فيه جوانب خير كتيرة

وجوانب سيئة كتيره



كل منا فيه الطيب وفيه الشرس وفيه القبيح

D:


هناك ٦ تعليقات:

hasomi يقول...

انا حاتكلم على حاجة ..

ساعات بحس .. ان كل واحد فينا موجود منه نسختين فى العالم ..

يعنى لو افترضنا انى انا موجود و ليا صفات معينة ..

فيه واحد تانى موجود .. و عكسى تماما ..

يعنى لو انا انسان سيىء اوى ..

هو حيبقى انسان كويس جدااا ..

من زمان و انا حاسس بكده ..

شكلى حتعالج قريب ..

:D

الزهراء يقول...

بالنسبة للبوست نفسه

انا فعلا متفقة جدااا

كل واحد فيه عيوب كتير

يمكن حتي اما بتعرف لسه علي بنت

ساعات بحس ان هيا مش فيها عيوب
او بمعني اصح
فيها حاجات حلوة كتير
بس المشكله انها بتكون فيها عيوب اكيد
بس هل انا هقدر اتأقلم مع العيوب دي ونبقي اصحاب ولا ....

بسس :))
-----------
بالنسبة لرأي دكتور حاسومي
فا انا مش فاهمه ليه حضرتك حاسس بكده من زماااان !!!

انا مش مقتنعه خاالص

بس هيا ممكن تكون موجوده برضو :)

resonance يقول...

فعلا بين الابيض و الاسود هناك الكثير

بس فين البوست بتاع عامين على حياة حضرتك ؟؟؟
اللى كان فى coming soon

يلا

عاوزين بوست جديدة

المجاهدة يقول...

الصورة حلوة اوى :d

كلام حضرتك معبر جدا ماشاء الله

فعلاً مافيش حد فينا كامل من جهة معينة

هتلاقي فيه الكويس و فيه الوحش

ساعات الوحش ده بيبقى اصلأً من الجوانب الكويسة اللي فيه
لأنه مكمل عنده بقية جوانب شخصيته

مش عرافة فهمت حاجة من اللعبكة اللي كتبتها دي ولا ايه النظام :d

7amza يقول...

حاسومي :
دي اسمها شيزوفيرينيا
خد اتنين اسبوسيد وانت تبقى تمام
---------------------
اختنا الزهراء :
لذلك يجب على كل منا أن يعذر من جوله فهو ليس الملاك الذي قد بعثه الله الى الارض
:)
جزاكي الله خيرا
المدونة نورت يا فندم
--------------------------------
اختنا ريزونانس :
البوست جاي في الطريق
وحضرتك شرغتي المدونة
---------------------------------
أختنا المجاهده
هو كله مفهوم ما عدا اخر سطرين -- بس ممكن يتفهموا عادي يعني D:
welcome in ur home

نداء خفي يقول...

صحييييح