الأربعاء، ٣١ أكتوبر ٢٠٠٧

فقرة إعلانيه

السلام عليكم زوار المدونة الكرام
الاعلان
حفاظا على التركيز وعدم التشتيت
قررت أن أنقل فرعي الاخر ( صور من تاريخ الارض ) الى هنا
معنى ذلك اني مش هاكتب خارج
our dreams
---
الحاجه التانيه
حاجه مفرحه الى حد ما
هي اني بعد ما اشتركت في خدمة جوجل اناليتيكس
وجدت ان للمدونة زوارا من امريكا الشماليه والكويت وكانت اكثر الزيارات طبعا من مصر
( خدمه جوجل اناليتيكس فضلتها عن العدادات اللي بتتحط في الجنب لأني انا بس اللي هاشوفها انا و حاسومي لاني بعتله تقرير عالميل وبعدين فيها حاجات مفصله اكتر وانا لسه بستكشفها يوما بعد يوم )
ممكن كل شهرين انقلكو اخبار من داخل جوجل اناليتكس .. يعني اكتر زائر كان مين .عدد الزيارات بيزيد ولا بيقل .. الحاجات دي يعني
----
الحاجه التالته
كان فيه تاج عند اختنا هارت اوف اوشن انا مش ناسيه والله بس هاحاول اجاوبه في أسرع وقت ممكن
----
الحاجه الرابعه
طالب منكو خدمه صغيره
لو حد وجد حاجه عالنت ليها علاقة بالدعايا و الاعلان او الخط العربي او الادارة والتسويق يبعتهالي على
او يحطلي لينكها في الكومنت لو هي حاجات صغيره
دمتم في أمان الله
ونسألكم الدعاء
والمزيد من الاقتراحات
:)

هناك ٥ تعليقات:

resonance يقول...

الف مبروك على الشكل الجديد


و العودة للتدوين

7amza يقول...

الله يبارك في حضرنك يافندم :)

الزهراء يقول...

:D

هوا الناس كلها كانت مش بتكتب بوستات ولا ايه


ازيك يا resonance :)

ازي حضرتك اخ حمزة وازي اخ حاسومي

:D

انا والله عايزة ادخل المدونة من فترة بس مش لاقية لينك

:(

اللينكات كلها ضاعت منيّ

هوا حضرتك مش حاططها ف توقيع الساحة ليه؟

مبروك بقي علي كل حاجة حصلت وانا مكنتش متابعه :D

ومنتظرين بوستات جديدة بس يارب اكون موجوده :)

heart of ocean يقول...

الفقره الاعلانيه طويله اوى :)

7amza يقول...

الزهراء :
اهلا بحضرتك
انا حطيت اللينك في التوقيع اهوه


Heart of ocean :
اه
منا بقول كده برضو
:lol: